.

mercoledì 21 agosto 2013

BATTERIE ELIMINATORIE REGATA STORICA CAORLINE: GIOVEDI' 22 AGOSTO 2013




1ª BATTERIA 
RITROVO IN CANTIERE TERRE PERSE ORE: 15.00


VIANELLO ERMENEGILDO – BUSETTO ENNIO – BALLARIN RUDY
BALLARINGIUSEPPE – PAGAN TOBIA – PAGAN ALBERTO
Riserva


COSTANTINI ALBERINO – COSTANTINI CRISTIANO – BERTON SISTO
BERTONALBERTO – COSTANTINI SIMONE – BACCIOLO VITTORIO
Riserva Trevisan Roberto


BUSETTO FEDERICO – GOATTIN LUCA – LAZZARI MARCO
BARICHELLO GIUSEPPE – MACCHION LUCA – ZANCO ANDREA
Riserva Croff Giovanni


GREGOLIN RUDY – BUSETTO NICOLA – LOMBARDO LUIGINO
ROSSI STEFANO – ALLEGRETTO DAMIANO – GUSSO DAVIDE
Riserva Valente Giorgio


LAZZARINI MARCO – LAZZARINI GABRIELE – LAZZARINI FRANCESCO
GIROTTO MARCO – MAINARDI FRANCO – ZENNARO EUGENIO
Riserva Favaretto Francesco


ALMANSI MARINO – TAGLIAPIETRA SANDRO – SELLE VITTORIO
REDOLFI TEZZAT VITO – FONGHER GIANLUIGI – MASSARO MARINO
Riserva Rioda Luca


SECCO ALESSANDRO – SABBADIN TIBERIO – COLLAVINI JOSKA
BOGNOLO GIUSEPPE – MARZI GUGLIELMO – VALENTINI GIANNI
Riserva Naidi Giorgio




2ª BATTERIA 
RITROVO IN PONTONE A MALAMOCCO ORE 16:00


GREGNANIN GIOVANNI – BALLARIN NICOLA – ROSADA ANDREA
PERON STEFANO – PERON ALESSANDRO – SECCO ANDREA
Riserva Vianello Radames


VITTURI FLAVIO – SANTIN DOMENICO – NARDIN OSCAR
BIONDO MAURIZIO – COSTANTINI LUCA – CAENAZZO RICCARDO
Riserva Nesto Massimo


TOSI CESARE – VIANELLO FRANCO – BUSETTO GIANNI
BUSETTO SAMUELE – FAGARAZZI ROBERTO – MION PAOLO
Riserva Pagan Maurizio


CECILIATI LIVIO – DE NAT LORENZO – FRANZATO MARCO
CARRETTIN CLAUDIO – CECILIATI MAURO – VIANELLO GIANLUCA
Riserva Savoldello Marco


ZENNARO MICHELE – BUSETTO ALBERTO – VIANELLO MICHELE
RUSCIANO SAID – GARLATO ALBERTO – DE POL ALESSANDRO
Riserva Valerosi Massimiliano


DEI ROSSI FRANCO – BARINA SILVESTRI TOBIA – SENO GRAZIANO
SENO ALFREDO – COSTANTINI MATTIA – ORTICA ANDREA
Riserva Dei Rossi Ivano



11 commenti:

Pier ha detto...

No comment!

Richetto ha detto...

Anca l’associasion regatanti sto ano ga fatto na caorlina , anca sto ano niente schei par donne e fioi in storica.bisogna darghei ai campionissimi dee Caorline varda che nomi che gavemo sto ano. Qua si che ghe se i campioni del futuro…………… FATE RIDERE MA NO GAVE NA CASA VARDEVE IA REGATA STORICA IN TEEVISION CHE SE MEIO

Anonimo ha detto...

Da vergognarse..dopo i fa anca e gondoe del coordinamento??se voè ciamo anca me nono e femo una caorlina da primo! La voga sta andando a rotoli.ste barche andava ben per far el corteo si e no....

Anonimo ha detto...

basta savemo tutti che xe Rudi Vignotto che scrive contro e caorline

Anonimo ha detto...

no me firmo sinò coro el riscio che dopo me dize parole se me vedè per strada. Ve digo solo che mi so in regata storica sto anno.Ma digo solo una roba.Secondo mi se dovaria eliminar completamente la regata su caorline. che senso ga da esister?la regata ze solo quella dei gondolini. se no se riesse a qualificarse per farla se sta a casa e punto. Cossa se ghe da el contentin a i scapeai che no riesse a esser competitivi?? ga senso de esister la regata dee donne e quea dei fioi. ma basta. tutte risorse sprecate. per i regatanti de serie b ghe ze altre regate..san giov e paolo, sarasmo....ma semo drio schersar?? no entro in gondoin, voio esser presente, femo e caorline. ma chi ze che tanti anni fa per la prima volta ga inserio sta regata?? e se no entro in caorlina femo na regata in gondola a 4 remi??e se no entro in gondola a 4 remi femo una regata in sciopon??

Sentenza ha detto...

Si, semo sicuri che se rudi perché El vol tutti i schei per i gondoini, perché El prossimo anno gira vosi che El voga co Joska queo rosso, perché cussi anca se no i fa bandiera El se porta casa calcossa. E per cossa pense' che gabbia voga' do anni fa aea regata dei traghetti, o a malamocco sto anno? lo ga gia prova'. e ve digo che i andava già vogar tempo fa. Caro Rudi, contro tezzat-d'este co Joska tia ga dura!

RUDY VIGNOTTO ha detto...

Firmati brutto c......e! Il sottoscritto Rudi Vignotto non scrive questi commenti S.....O!

Joska Collavini ha detto...

Caro sentenza, prima de sparar cas...e e vedi de esser sicuro che no ti gabbi assa' el serveo sora el comodin, e de averlo taca'.... Se ti vol proprio che te diga ea mia, Mi personalmente no so per niente d'accordo che i schei ghe vada soeo ai gondoini!!!!! perché penso tutti gabbia da aver ea possibilità de aver un "premio" per poder sostener qualche "spesa" nel settor dea voga, che pol esser un Remo, na forcoea, o altro, anca perché ea fadiga che fa quei de serie b come che i ciame' vialtri se allena tali e quali a quei de serie a, e forse anca de più per cercar de rivar in alto! No tutti ga ea possibilita de praticar ea voga, perche se molto costoso, e se giusto che un premio ghe vegna da'. Mi personalmente vogo perche me piase e per passion, ma no scondo che se me riva calcossa fine stagion ghio asso ea'. E penso nisun fasa de manco de ritirar i schei. Per quanto riguarda ea to bea fiaba che ti ga conta' ,mi si andavo vogar co Rudy , eora? Quaeo xe el problema? Anca co Igor so anda quando rudy stava mal, però no go da vogar ne co uno, ne co altro, e se ti scrivi cussi vol dir che ti se uno che conosso, e che te trovo de mattina! Gabbi i c......i de firmarte e de dirmio co ti me vedi! E ricordite na roba, i morti se conta aea fine! ....... Anonimo, evita anca ti certi commenti, dai... Perché anca ti ti vogavi in serie b, e anca ti ti ga fatto ea caorlina in storica, dai no se beo che ti dixi ste robe! Eh.... Prossima volta co te vedo te Fasso de ocio....cussi ti capissi!

SAMUELE BUSATO fio del nene ha detto...

Caro sentenza posso dirti che dici un mare di str.....e ......penso che l'unica sentenza che viene fuori da tutto cio e che il tuo cervello é ancora incelofanato ,mai usato .......se pensi che Rudy voghi per quei quattro soldi che prende facendolo sei propio fuori strada ,ci sono cose nella vita che tu e il tuo cerveletto non possono propio capire .....Rudy é nato per fare quello che fa e lo farebbe anche se dovesse pagare di tasca sua -........ti ricordo che propio l'anno passato i due vignotto sono stati gli unici a presentarsi in conferenza stampa pronti a decurtarsi il premio per dare a dona e ballarin ,speronati dalla giuria ,cio che gli spettava .....rudy se non sbaglio ha devoluto in beneficenza il premio della regata a un remo del canal salso .......questo per farti capire ....anche se sara difficile ........per Rudy i soldi contano veramente poco ,se podesse el vogaria anca de notte .........e pensa sentensa che anca domenega semo andai magnar fora e ga paga iu par vinti ........ti sa dove che el se i taca i schei de e regate ........?

Anonimo ha detto...

a parte el vaor sportivo dea regata dee caroline che podarà esser più o meno alto a ze comunque na bea regata da far e da vedar e comunque se vien pagai anca quei che sera i rii... no vedo parchè no dovaria darghe qualcossa anca a quei dee caorline, forse i ciapa un fià massa (ora i ciapa un terso de que che ciapa i gondoini, forse saria mejo se i ciapasse un sesto) e saria mejo anca cambiar il senso dee caorline invesse de esser un ripiego degli esclusi e rapresentar sestieri e frazioni, dovaria diventar na vera regata co iscrissioni serae assieme ai gondoini e magari podaria rappresentar ee remiere (cussì unimo anca e gondoe a 4), me fa da rider vedar gente del lido che voga sotto dorsoduro o gente de santa crose co jesolo.

Joska Collavini ha detto...

Ma anonimo, no ti ga i testicoi,scrivo cussi perché no se pol dir brutte paroe, de metter el to vero nome?!?! o per caso ti ga paura che te trovemo per strada e te maidimo tutti i to poveri defunti, per tutto queo che ti spari su ea gente e sue regate?!?! Per caso ti fa cussi perché ti vol lanciar el sasso e sconder el brasso, o proprio ti te scondi co ea testa sotto tera come i strussi convinto de no essere visto?