.

lunedì 9 luglio 2012


MARTEDI' SERA I RISULTATI DELLE ELIMINATORIE DELLA REGATA DEL REDENTORE


6 commenti:

IL GRILLO PARLANTE ha detto...

Un ringraziamento particolare va A modo mio che con il suo commento mi ha fatto ritornare la voglia per lo studio, andrò a iscrivermi all’università della quarta età ,una volta purtroppo finite le elementari si andava a lavorare ,e tanta gente andava anche prima di finirle ,e non perché non avevano voglia di studiare.
Me go già compra i libri de inferno purgatorio e paradiso, che bea che se ia Divina Commedia. ME COIONI!!!!!!!!!!quasi quasi me ia imparo tutta a memoria.
Trombetta me dispiase par ti, ma ga ragion a modo mio se proprio come che dise iu, ti fa un commento e ti io scrivi anca sbaglià ,el gà fatto ben a tirarte e recce,a squola mi na volta per aver scritto squola con ia Q i me ga messo in testa un capeo coe recce da asino (come queo de Pinocchio)e so stà da drio dea iavagna fin che mia mamma no se vegnia torme per portarme a casa.(varda che par un error cussi ti me gavarissi fatto compagnia)
Fate furbo, fa come mi,quando che ti pensi che e robe che ti scrivi no sia scritte corrette missia el dialetto co l’italian cussi a modo mio nol pol dirte niente. Ma co ti disi duri i banchi, ti intendi quei dea squola ha.ha.ha.ha.
Scusa, ma el nome Trombetta ti io usi par no farte riconoser o se proprio el to nome?
Scuseme ia me ignoransa in materia de compiuter , ma se voio spedir i commenti come quei de elKenia co el distintivo verde e nero come go da far ?
Che fame da imparar che me se vegnuo, chissà che dee volte no impara anca a vogar!!!!! Ha..ha..ha..ha..
Se tanto che no me fasevo sentir ,no io saveva più nessuno dove che gero finio.ha..ha..ha.. Se gà fatto tardi co da andar a Maiamocco a veder e eliminatorie ,chissa che ghe sia el Kenia e Bertoschiena che me fasso pagar da beve come sempre,e iori neanca no lo sa naturalmente .
Ciao Kenia e Bertoschiena feve sentir .

Anonimo ha detto...

Bertoschiena sono andato via dopo la seconda batteria delle gondole, mi puoi dare i risultati della terza batteria sempre se li conosci ?

Anonimo ha detto...

Ciao GRILLO,
Te rispondo anca se no voria, perkè non me piase far poemiche, ma vogar, anca se oggi gho ciapà solo 1 minito e passa dal primo in pupparin.....
A squola son da in Via Garibaldi de Casteo, alla Gaspare Gozzi, e dopo alla Caboto a SS Giovanni e Paolo e infine all'Algarotti alle Zattere: non davo tanto ben in Itagiano, ma mea xo cavada abbastanza ben in Inglese, Francese e Tedesco.
Mi e Dante non demo tanto d'accordo, ma so bon de usar internet (...e anca smontar e montar computer) e xe gavasse avuo voja de scriver ben, come A Modo Mio, ghe gavaria messo anca un poco de VERSETTI SATANICI de Salman Rushdie cercando in Wikipedia.... ma senza offender Elkenia, sto' sito non xe per laureati Ingegneri come Emanuele Novo=A Modo Mio, e pensavo de far cosa giusta con una battuta al dubbio che aveva Davide Gusso... che dopo Emanuele sia un poco tanto Professor eo savemo tutti, e ghe asso scriver quel chel vol, sperando che dopo el xia contento....
Trombetta xe el me cognome, e anca xe no se venexian, so nato 48 anni fa ae Pietà, e fin a 27 anni go abita a Casteo...e desso xo un fiero "Campagnolo"....
Ciao Grillo
Antonio TROMBETTA

A modo mio ha detto...

Svegliato nel cuore del sonno da un temporale di passaggio a qualche km da Venezia, dopo aver controllato il radar meteo per capire se avrei dovuto chiudere le finestre, ho controllato i risultati delle eliminatorie e letto i 3 commenti precedenti a questo. Ovviamente non volevo offendere nessuno: come detto l'italiano non è mai stata la mia materia preferita e in particolare Dante. Per cui nel vedere una citazione (scherzosa ma) errata mi è venuto spontaneo correggerla, pur rendendomi conto che avrei esagerato. Non volevo comunque giudicare nessuno, in fondo in questo blog si parla di voga e il mio intervento è stato molto off topic. Ancora complimenti a Tobia Barina che iscrivendosi con un compagno trentenne ha affrontato le eliminatorie qualificandosi oltre le polemiche under-over 25. Bravo anche Massimo nonostante il giallo sulla qualificazione che però non cambia la buona prestazione in campo di gara.

A modo mio ha detto...

Ovviamente nessun "giallo" riguardo alla qualifica di Massimo, leggendo dal telefonino i risultati avevo perso parte della classifica e non capivo se la graduatoria era completa o mancava qualche equipaggio. Quindi ancora complimenti anche se non cambia il senso del mio commento precedente.

Elkenia ha detto...

...come nessun giallo??? gò pescà, ansi, i me gà assaà el CANARIN!!! HAHAHHAHA!!!

massimo