.

sabato 2 giugno 2012

...NOTIZIE IN CAVATA...

SCADENZE REGATE DI SAN GIOVANNI E PAOLO



Vi ricordiamo che da lunedì 4 a giovedì 7 giugno a mezzogiorno, sono aperte le iscrizioni alle eliminatorie per le Regate di San giovanni e Paolo. Si tratta di gare per uomini su pupparini a due remi e giovanissimi "under 25" su gondole ad un remo. Per quest'ultima regata, premio per il primo classificato, la wild card per la Regata di Murano per campioni sempre su gondole ad un remo. Le eliminatorie avranno luogo a Malamocco giovedì 14 giugno e la regata domenica 24. Ricordiamo ai partecipanti di controllare la validità del certificato medico che deve avere scadenza almeno fino al giorno della regata. Come noto non saranno ammesse proroghe ed eccezioni nemmeno per un giorno.






*************************


ANCORA IMMAGINI DALLA VOGALONGA
DI LUC E DANIELA CARTON


CLICCA SULL'IMMAGINE PER ACCEDERE A 28 STUPENDI MINUTI DI VIDEO DALL'INTERNO DELLA VOGAOLANGA A CURA DI LUC E DANIELA CARTON





LE 403 FOTO DI LUC E DANIELA CARTON





2 commenti:

Valesana ha detto...

Ciao Elkenia, go sentio che sto anno a san giovanni e paolo gondole ghe sarà dei ''veci'' protagonisti che se presentarà ae eliminatorie.ti he ti sa tutto, xe vero???? e chi i xe??? oh, e el 'rosso' collavini secondo ti la ga dura a vinser sto anno? i xe tutti che i ghe mette ea vittoria in scarsea.ti cossa ti dixi? no gavemo da desmentegarse che ghe xe sempre busetto che ghe ga da battaglia anca l'altro anno. e said, che sicuramnte al pronti via come sempre andarà primo, e dopo però el sciopa...i xe eori i 3 più veci se no me sbaglio. dai, dime ti che ti sa sempre tutto!!!!

Elkenia ha detto...

....ghe se poco da saver...xrò qualkossa so'...quei che ti gà nominà bisogna che fassa i conti anca co "setesarvei", al secolo, mattia baldin! El se nà seegheta maq a 18 ani el se ndà a torse un quarto superando aea onga...pecà chel sia partio tardi a alenarse ma...OCIO!!!