.

giovedì 3 maggio 2012

VENEZIA: UN GIARDINO DI ROSE SULL'ACQUA: DOMENICA 6 MAGGIO 2012 - ORE 10:00


PER INGRANDIRE LA LOCANDINA
CLIC COL TASTO DESTRO SOPRA L'IMMAGINE
SELEZIONARE "APRI IN UNA NUOVA FINESTRA"
USARE LO STRUMENTO "LENTE" CHE APAPRIRA'

2 commenti:

Anonimo ha detto...

Ma co sta crisi che ne porta a suicidarse par i debiti che semo drio farse par no morir de fame, invense de far i giardini de rose, parchè no i fa ciope co ea mortadea!!! Almanco sfamemo chi che gà veramente bisogno!!!
Basta Venderse par niente!!!
Basta farghe da servi a chi crede de poder farse beo e ricco co nialtri Venessiani Servitori e co ea nostra Venessia... e a Gratis!
Altro che Rose... gavemo Venessia che croea e se spopola sempre de più... e nialtri ghe andemo ancora drio a sti quattro furbi che ne sfrutta solo par el SO TORNACONTO PERSONAL! E Rose? Tientie a casa Tua, no e ne serve!
A Venessia Gavemo bisogno de tutto el resto!!!
Un Venessian
che no xe più Servidor

Anonimo ha detto...

Peccato che el nostro Glorioso Leon non sia una bestia viva! Sbreanerebbe questi riccastri snob che non sanno altro che pensare alle cose inutili.
La Voga Veneta, unico Scrigno delle Tradizioni Veneziane, non deve prestarsi a questi Demagoghi! La Gloria della Serenissima si ripercorre nelle Grandi Manifestazioni Remiere, non in questi inutili ritrovi per pochi eletti che con la Gloriosa Tradizione Serenissima non hanno niente a che fare!
Un altro Venexian (anonimo perché firmarse xe sempre un ris'cio)