.

lunedì 15 agosto 2016

1^ FASE ELIMINATORIE REGATA STORICA: MARTEDI' 16 AGOSTO GONDOLINI - MERCOLEDI' 17 AGOSTO DONNE SU MASCARETE E GIOVANISSIMI SU PUPPARINI




1^ FASE UOMINI SU GONDOLINI A DUE REMI
MARTEDI' 16 AGOSTO


PRIMA BATTERIA
RITROVO IN CANTIERE TERRE PERSE ORE 14:00
 
BUSETTO MARCO - BUSETTO ENNIO
26' 37".37. (12' 14".20)

CARRETTIN CLAUDIO - VIANELLO GIANLUCA


MARZI GUGLIELMO - BARICHELLO GIUSEPPE
26' 30".81. (12' 10".60)

REDOLFI TEZZAT VITO - SELLE VITTORIO
26' 02'.82. (11'54".70)

SENO GRAZIANO - LAZZARINI GABRIELE
26' 06.24  (12' 01".70)

GARLATO ALBERTO - LOMBARDO LUIGINO
25' 48".45. (11' 55".60)

SECCO ALESSANDRO - BREGANTIN GAETANO
25' 58".14. (11' 59".10)

D'ESTE ALVISE - ROSSI MAURIZIO
25' 47".77. (11' 52".10)


SECONDA BATTERIA

RITROVO IN PONTONE A MALAMOCCO ORE: 14:55

CECILIATI LIVIO - GOATTIN LUCA
27' 07".61. (13' 05".70)

MODENESE EMANUELE - VIANELLO DAVIDE
26' 22".21  (12' 47".70)

 TRABUIO NICOLO' - CECILIATI MAURO
26' 23".42. (12' 45".80)

COLOMBI JACOPO - COLOMBI MATTIA
25' 32".93  (12' 22".30)

COSTANTINI MATTIA - ROSSI DAVIDE
25' 54".87. (12' 31".30)

DELLA TOFFOLA SEBASTIANO - BARINA SILVESTRI TOBIA
25' 50".81. (12' 36".30)

ANGELIN ROBERTO - BARZAGHI FABIO
25' 32".24. (12' 19".50)

BERTOLDINI ANDREA - VIANELLO MARTINO
25' 22".72. (12' 20".90)



TERZA BATTERIA

RITROVO IN PONTONE A MALAMOCCO ORE: 16:00

LAZZARINI FRANCESCO - BERTON ALBERTO
26' 19".49

ZANE MATTEO - BUSETTO FEDERICO
25' 42".01

BUSETTO ALBERTO - VIANELLO MICHELE
25' 58".73

ZENNARO EUGENIO - MASSARO MARINO
25' 41".52

ORTICA ANDREA - ALLEGRETTO DAMIANO
25' 08".35

DONA' FABIO - BALLARIN LUCA
25' 21".13

VIGNOTTO RUDI - VIGNOTTO IGOR
24' 28".65






1^ FASE DONNE SU MASCARETE A DUE REMI
MERCOLEDI' 17 AGOSTO


PRIMA BATTERIA
RITROVO IN CANTIERE TERRE PERSE ORE: 14:00

CONTE CAMILLA - VIGNOTTO LARA

 LOHAUSEN SIBYLLE - D'ALOJA SOFIA

TAGLIAPIETRA GIULIA - VILLEGAS ALBAN ANGELICA

BUSETTO GIUSEPPINA - MEMO MARIA

DEI ROSSI VERONICA - CURTO CHIARA

COSTANTINI ELENA - COSTANTINI ELISA

SCHIAVON LUISELLA - SCARPA DEBORA




SECONDA BATTERIA
RITROVO IN PONTONE A MALAMOCCO ORE: 14:50

BON SILVIA - ZANE NICOLE

VIANELLO MARTINA - SCARPA ROSSANA

RUMONATO CARLOTTA - MONTIN CRISTINA

 LONICCI DEBORA - ZANELLA VALLY

TAGLIAPIETRA MAGDA - ZANE ERICA

DAVANZO LUIGINA - CAPORAL MARY JANE

TOSI VALENTINA - RAGAZZI GIORGIA 



TERZA BATTERIA
RITROVO IN PONTONE A MALAMOCCO ORE: 14:55

VIANELLO MARIA CRISTINA - BROTTO FRANCESCA

LAZZARI GABRIELLA - ZENNARO GIOVANNA

FAVARETTO MARGHERITA - FILIPPI ELISA

ALMANSI ELENA - NARDO ROSSANA

FRANCESCA - AMADI MARIA LUISA

BUSATO MAIKA - CATANZARO ROMINA

ARDIT ROMINA - MAO ANNA




1^ FASE GIOVANISSIMI SU PUPPARINI A DUE REMI
MERCOLEDI' 17 AGOSTO


PRIMA BATTERIA
RITROVO IN CANTIERE TERRE PERSE ORE 15:45

SCARPA SAMUELE - VIANELLO SEAN

PEDRON ELIA - ZANGRANDO RICCARDO

DE FINA ALVISE MARIA - BELLEMO OMAR

GABURRO IVAN - BONINI ALESSANDRO

ANGIOLIN ALESSIO - BALLARIN FRANCESCO

 SCARPA DANIELE - ROSADA DAVIDE

 MARANGON GIACOMO - VECCHIATO SIMONE

 
SECONDA BATTERIA
RITROVO IN CANTIERE TERRE PERSE ORE 16:35

RUMONATO ROCCO - VIO GIACOMO

NERI GIORGIO - NERI PIETRO

BUSETTO DAVIDE - BALLARIN MANUEL

VIANELLO ANTHONY - MARESCA FABIO

CHIOZZOTTO ALESSIO - PALMARIN BRIAN

ZANIOL MATTEO - MORETTI TOMMASO

BON FILIPPO - VIGNOTTO MATTIA

46 commenti:

Berto Schiena ha detto...

Garda Kenia che me rabbio ...rimetti subito in prima pagina bandi della regata storica e non solo ...ahahahaha. ...

Anonimo ha detto...

Sto anno ia storica, sarà na passerea per i noti big, come a Peestrina, na passeggiata.Me pareva de eser ie batterie dea serie B, dopo go visto qualche nome altisonante e gò pensà.....mah...i se gavarà confuso. Se ia giuria se impegna naltro fiantin a eliminar regatanti el comune presto sparagnarà tanti schei. Tanto gavemo quel magnifico spetacoio dea sfida dei galeoni istruiti e titolati che ne farà star in trepidasion par tutto el dopopranso. Chi sbaglia paga....e penso che co tutto queo che go visto in 35 ani de regate, sti qua deve averla combinada tanto grossa casso, pecà che nialtri poveri cristi, no gavemo el dirito de saver parcosa e parcome. Complimenti a tutte le varie comissioni, anchea quella che ha ritenuto di perdonare le squalifiche della regata dopo....una sì e una no? A piacere ? Saluti...

Caigo ha detto...

Vento in terra torna indrio

Caigo ha detto...

Vento in terra torna indrio

Giuseppe G ha detto...

Buongiorno perché nn mettere nel regolamento,chi si iscrive alle eleminatorie dei gondolini....la prossima stagione nn può fare serie B ......se ti te senti un campion ti fa el campion anca l'anno dopo !!!!!!

Berto Schiena ha detto...

Si ....e gaina vecia fa bon brodo ...

Anonimo ha detto...

No ia ga combinada grossa...quei che fin adesso gaveva combina' pettini coi big dea regata ga deciso che no gera più el caso e quindi per ea prima volta i se ga accorto che ghe xe un regoeamento e i ga prova' a usarlo. Contenti eori......peca' che i regoeamenti non i se usa na volta si e chissà quante no.

Giuseppe G ha detto...

No...... ea gaina vecia se fa el lifting

EL LEON ha detto...

IA STAGION DEE REGATE FA DA PIANZER E COME SE NO BASTASSE I GHE FA PASSAR IA VOGIA ANCA A QUEI POCHI CHE RESTA. CARI REGATANTI, FASEVE E REGATE DA SOI E BARCHE E GAVE E ASSE EL COMUNE CHE SE RANGIA TROVEVE I SPONSOR E VEDARE CHE GAVARE PIU SODDISFASSION. ANCUO RISPETTO A QUANDO CHE AE ELIMINATORIE GHE GERA TRENTA GONDOLINI DE VERI CAMPIONI PAR QUASI NA GIORNATA DE SCUOLA DE VOGA...... TAGEVE E VENE CHE SE MEGIO E EL GIORNO DEA STORICA ANDE A FUNGHETI E A MARGHERITE SUL MONTELLO. GIAMPAOLO, IVO, BUSETTO, GIULY,PASTASUTTA E ALTRI STUFAI PRIMA GAVARIA RESO STE ELIMINATORIE DEGNE DEL NOME DEA REGATA REAL. VE RICORDE CHE GIUSTO VOEVA FAR VOGAR QUEI DEE GONDOLE DEE REMIERE PRIMA DE FAR EL POLITICO. ECCO ADESSO EL SE DEVENTA POLITICO E EL FA VOGAR LORI. A ME DESMENTEGAVO, RICORDEVE AI REGATANTI EL PERCORSO A CRONOMETRO CHE NO I SE SBAGNA E I VA A GIRAR EL PAETO A PELLESTRINA O CHE DE RITORNO NOI VADA A FUSINA INVENSE CHE AL PONTIL. CHE SCHIFO MA MI GAVARIA DA SPETAR UN ANNO PER VARDAR I VIGNOTTINIO CHE FA NA ELIMINATORIA LENTA IN CANALAZZO. MA ANDE TUTTI A FAR......IN.......OOOOOOO!!!!!!

Anonimo ha detto...

Sbaglio o i Colombini doveva spaccare tutti? !? Sbaglio o qualcuno aveva guardato il primo tempo assoluto a pellestrina? !? E adesso che lo ga fatto i vignotto El val o no?!

Gineprio .... ha detto...

Ze e sette passae. ..Sora a Fusina ze un nero me go fatto i canociai co e man ...come Trony soriso buonanima. ....vardo verso malamocco ....no vedo gnancora movimento. ..ma sta casso de batteria co i Busetti e Giuly Pagan a che ora a parte ..????

SEIKO ha detto...

Giusto per informare tutti, i Vignotto hanno fermato il display del cronometro a 24' 28"... ma quando hanno chiamato i tempi hanno aggiunto 10" !!!!!! Erano a poco più di un gondolino di luce da chi li precedeva!!!!!!!!!!!!

E se invece dei Vignotto, che nulla da dire erano avanti di una vita, fosse successo a qualche altro equipaggio che andava a secondi, cosa sarebbe successo????????

Cronometristi, alla mattina non basta spegnere la sveglia per pensare di essere svegli!!!!!

Berto Schiena ha detto...

Oltretutto par mi i tempi che ti ga da Kenia che ze quei dell ufficio regate i ze sbagliai ....secondo mi el missie giallo dei cugini ghe gave nota 10 secondi in più ......me par impossibile che i ghe ga da soeo 40 secondi a Donà. ...i ze riva i in scia .....no 20 secondi dopo ...cossa ti dizi Kenia? ...da terra me pareva de aver visto un 28 sul display no 38 .....a proposito. ..ti ze affascinante co quea barba tii me par Sean Connery. ..

Elkenia ha detto...

Ti ga visto Berto!?! Bèa ah? HAHAHAHA!!! I tempi de vignotto se quei ke go sentio mi e ki ke gavevo vissin fora ke papalone ke gera impegna a far rime e seguir col cellulare un ciclone diretto in messico! Anca candido ga sentio kel tempo. Dopo controeRö sul sito del comune. Piuttosto queo ke me ga fatto specie se el tempo de luca fasû: me pareva ke Ortica ghe gavesse dà più strada! Anca a ti?

Berto Schiena ha detto...

E o so che ti ga nota i tempi che ha dito el spiker e tempi del comune i ze come i tui però anca ti me insegni che un gondoin in 20 SECONDI fa na bricoea e mezza i Vignottini co i ze rivai i gera a un spuacio. ..no so ma secondo mi i ga fatto un casin ...go za sentio gente che ze sicura come mi che el display segnava 28 no 38 se tanto me da tanto i ze Boni de aver sbaglia anca queo de Luca ....

Anonimo ha detto...

I fratelli colombi hanno fatto un ottima eliminatoria terzo tempo della loro batteria a qualche centesimo da Barzaghi.certo che guardo il tempo assoluto dei vignotto (ottimo tempo più di 30 secondi in meno rispetto ai migliori). Cmq il gondolino è il top della voga e loro sono la massima espressione di questa specialità. Il merito va sempre riconosciuto e cmq anche rudy ha apprezzato i fratelli colombi scrivendolo in questo blog. Quindi diamo tempo a questa nuova coppia di fare esperienza e migliorare la tecnica e nn vanno demoralizzati.

Anonimo ha detto...

Complimenti vivissimi ai vignotto un ottimo tempo assoluto e indiscutibile. Peccato che una prestazione così forte e perfetta abbia lasciato indifferente il pubblico presente, ma forse questo dipende dalla simpatia di cui godono sti campioni tanto amati dal pubblico. I Colombi che bordisando a destra e a manca per tutto il percorso, hanno sfiorato per un niente di entrare al primo turno come veri campioni, dimostrando se ce ne fosse stato bisogno, di che pasta sono sti due futuri campioni. Sono felice per Barzaghi che dopo una stagione opaca torna in auge, assestando ai due colombi ben 70 centesimi. Go visto mal anca Gaetano, che vogava co na schisada final par niente bona. Ehh sì, par i vignotto un periodo d'oro.

Elkenia ha detto...

Berto... Ti te ricordi ke Ghe gera un marionettista roman co ea goba ke diseva: "a pensar male si fa peccato ma molto spesso ci si azzecca"!...ricordi? Quanto i ghe ga messo x pô dar i intertempi tutti insieme kel ne ga mandä in balon tutti e no go fato in tempo a notatghene mèzi... Ki fusse in balon co tuto se poco ma sicuro!

Anonimo ha detto...

Associasion regatanti visto eliminatorie dei gondoini....saria ben annullare la regata caorline......e darghe i schei per i giovani......

Anonimo ha detto...

MI SE FUSSE I VIGNOTTO NO ANDARIA NIANCA IN REGATA ASSARIA CHE I FASESSE IA REGATA CHI CHE SE AL PARI PERCHE VINCER IN STO MODO SE OFFENSIVO PER CHI CHE SE REPUTA UN CAMPION. MA GAVEVI FETE DE PARSUTO IERI SUI OCI, ME VENIVA DA PIANSER ENTRAVA EQUIPAGGI CHE SE A UN MINUTO DA LORI. SECONDO MI SE VOGA BEPI E CREA ENTRA ANCA LORI.......................IA VOGA SE AL TERMINE

SEIKO ha detto...

Ho visto che il tempo dei Vignotto è stato corretto come avevo visto e detto io!

Elkenia ha detto...

..anche se in ritardo il sito del comune ha corretto... errore di trascrizione han detto!!!

http://www.comune.venezia.it/archivio/91558

Elkenia ha detto...

PER BERTO SCHIENA!!!
(o x chi che ga voja de darme na man)
Berto oggi so al lavoro e no go nissuni che me manda i tempi... ti tea senti de mandarmei ti... usando el cell de qualche to amigo o de rudy x no perder el to anonimato naturalmente! basta che ti fotografi el to foglietto ai intertempi e finali e ti me mandi x whatsapp el mio numero tio sa o teo dago! ma tio sa! :-)

Berto Schiena ha detto...

Kenia so al lavoro anca mi (magari se trovemo par canal) che indizio che te go da !!!!comunque dovaria far ora anca se però co e batterie de i Vignotto go l ordine tassativo de andar su e bricoe a ciapar i tempi .....comunque go pena sentito Rudy e in qualche modo se fa ......el numero mi o farò dar da me amigo Zorro. ...so che ti ga parla co iu bisogna che varda el fuso orario però ...no vorrai disturbarlo col dorme ...el ze in Messico .....

Elkenia ha detto...

hahahahahhahahhah... xrò no vojo indissi... ze bèo no saver, fasso el strusso! rudy ga el mio numero... fème saver se posso ndar tranquio e no vado in serca de altro sistema. ara ke i tempi ga da rivar più pempestivi de quei col comune xrò!!! anca mi me piase rivar primo da qualke parte! ahhahahahhaha!!!

Anonimo ha detto...

Caro Kenia, contentite del secondo, parchè i tempi xe già sul sito del comune....

Elkenia ha detto...

i tempi dee eliminatorie ke parte fra tre ore? Dame ea dritta anca mi...ki se el to dio??? hahahahaahaha. se serve me contento comunque! ciaooo

Berto Schiena ha detto...

Ho visto che i tempi te riva .....va ben kEnia

Elkenia ha detto...

tutto a posto grassieeee!!!

Anonimo ha detto...

Me riferivo ai tempi dei gondoini che no go visto pubblicai.

Berto Schiena ha detto...

Par l anonimo de e 9 15 .....mi se fusse Bolt no corraria mi se fusse e cinesi no me tuffaria mi se fusse a Juve no farai el campionato .....ma che discorsi privi di alcun fondamento fai .ma cosa ci sarebbe di offensivo nel vincere ....Non Ho sentito nessuno di questi discorsi quando , nel 2007 Igor non ha vogato. ....eppoi vatti riguardare i tempi da 20 anni a sta parte da sempre entrano imbarcazioni che prendono intorno i 50 secondi dai Vignotto. ....si sicuramente l assenza di Gianpaolo agevola il loro compito ma per il resto non vedo differenza secondo me Pagan e Busetto non hanno niente di più delle barche che entreranno quest anno ...l altranno Pagan Non ha fatto di certo una bella storica e Busetto se non c era la squalifica di Ivo non veniva neanche in bandiera ....Giuly alla regata di Murano non è neanche entrato Busetto partito un minuto prima (a proposito di quelli che entrano prendendo un minuto) è stato raggiunto da Rudy .....eppoi quando D Este vinceva a mura no con un minuto di vantaggio non ho mai sentito discorsi come il tuo e come tanti in questo Blog. ..el gera super el gera un gigante dicevate ...e allora io dico .....i ze super i ze giganti i Vignottini. ...

Elkenia ha detto...

Penso ke alla fine il discorso sia solo uno: fra trenta ani se ghe sarà ancora qualke estimator ke va vederse el libro d"oro sará scritto 1•-A, 2•-B, 3•-C e 4•_D!!! Tutto cio freddamente e senza spiegare ke mancava questo o staltro! Punto. El torto se de ki ke manca x un motivo o un'altro. Detto questo ribadisso ke me despiase ke no ghe sia i busetti co tutto el so istrionismo, e sigae e el bsito ki fa!

Berto Schiena ha detto...

Kenya a barba te ga da saggezza !!!!!!!hahah a ....paroe sante e tue ......i assenti ga sempre torto ...mi senza contradision posso dirte che i Vignottini sto anno a Giampaolo ghe dava na bricoa. ...anca se no ze vero ....però nissuni no pol dir el contrario perché come che ti dizi chi che no ghe ze ga sempre
TORTO ....detto ciò Berto ze Berto ....co el manca ze sempre un pecca .......

Anonimo ha detto...

berto schiena ormai ti se un monologo inutile sei solo paccottiglia comincia a vardarte in speccio ,ormai dal blog se andai via quasi tutti ' date na refada.

Berto Schiena. ..il pescatore ha detto...

Berto Schiena pesca e i pessi. ...abbocca .....ze nda via quasi tutti dal blog ..
..ma ti ti ze ancora qua però. ....hahaha ti sa quanti che ghe ne fasso tornar come de ti ? ...Go un contratto in nero ,si perché se noi me tartassa de tasse , col paron del blog ogni pesce che ciapo in rede 5 euro e anca ancuo co e sigarette so a posto ......se trovo 40 cent ,casso no i go ......niente Marlboro. ....anzi ti ga qualchedun come de ti che ghe ne ciapo naltri 5 ....dai fa un piaser dighe a naltro inteigente se scrive anca iu calcossa ...... tra un post e naltro su na settimana più de 150 commenti ...ghe ne sarà na sinquantena de mii ma staltri 100 ? No ti sarà miga anca ti uno de quei scienziati che pensa che gappia l esclusiva su tutti i personaggi fiabeschi. ..no credo ....ti me par uno sveglio e inteigente. ...da e to frasi illuminanti. ....ma dime ma roba .....quanto dura a ze par voialtri sto anno .....e o so sa ...che so passa anca mi .....ma no Steve preoccupar sie ore a caea e sie a cresse. .....però mi pescoi sempre ......ciapo schei e fumo ......no sigari pero ........dee volte ,e a stitica de me muger pol confermarti,so casa e digo ....basta no scrivo più ...anca parche a se agna che so sempre sul blog .....e ora digo no eo verzo gnanca ......dopo ti a senti da ea cuzina. .......moreeeeeeeeee si parche co ea parla ea parla sempre pian .,ti ga visto che puttanae che i ga scritto sul blog ......e mi sito ......
moreeeeeeeeee co a so voze soave .....i va ancora vanti co ea storia che manca queo che manca staltro che queo no ghe ze ........e mi sito .........moreeeeeeeeeee fa un piaser va pescar che ze da pagar do boette .....e mi me tocca verzar el sito .......e me tocca scriver el me monologo ......e più o go che el ze (come e re di da fondo ) più pesse ciapo ....tanti siegoi ma tanti che no gave idea ..ga ragion me amighi Buranei che el siegoio da sempre el ze considererà un pesse poco inteigente ...par no dir qualcossa altro ..... comunque me vardo in specio e me tocca far come Fonzie ..so a sigla de happy days. ....ti te ricordi anonimo. ....anca no parche par come che ti scrivi ti gavara al massimo 12 anni ....el tirava fora el pettine par farse beo el se vardava el verziva i brassi el fasevva ...ehiiiiii co i do pollici alsai. ....va ben spero de aver scritto un bel monologo ......a ga da n dar farse i cavei .....serve schei ......adesso me metto chieto e vardemo quanti siegoi che ciapo .....

Pesse san Piero ha detto...

Grande BERTO!!!! So ancora che rido

Elkenia ha detto...

Anca mi!!!

branzino ha detto...

Che ridáe!!!!!!!!!!

Elkenia ha detto...

bertooooo... ti se ae eliminatorie oggi???

Berto Schiena ha detto...

Si Kenia ...sicuro quel dei gondolini ....el resto dipende a che ora che fonisso de avorar ....ti ha bisogno ?

Elkenia ha detto...

Se ghe fusse qualchedun che me manda ea foto dei tempi man man che i finisse come altro giorno te saria grato! So al lavoro...

Anonimo ha detto...

Gino Anca o Anca Gino ciao Berto anche oggi ti sei immedesimato nel film Psicos interpretando personaggi e cercando addiritura di cambiare tono di voce(impossibile).Ho notato la tua risposta ieri ad un anonimo ,era cosi lunga che sembrava un poema di Omero COMPLIMEMTI .Pero devo dirti che sei stato un po nervosetto visto da come ti mangiavi le sillabe del tuo affresco ormai in decadenza architettonica .Berto volevo precisare che ormai siamo rimasti solo io e te .Ciao Bert da Gino Anca o Anca Gino meraccomando alla sciatica,

Berto Schiena ha detto...

Kenia senti a Sabrina Girotto .....dovrebbe essere la anche oggi .....

amante dea pesca ha detto...

Sò sòra barena e ghe zè na sorbèra caeada. Berto no a sarà miga tua??? Ancora scegoi ti vol ciapár???

Berto schiena ha detto...

No amante de a pesca ....no serve che caea da rede in barena ....stago casa in divano ....pesco o stesso .....ti ga visto ciò l anca sbilenca......el ze sa el decimo che me scrive che semo resta soeo mi è iu .....naltri do tre de cussi e al Kenia che toca verzer naltro blog ....no so sa mi sta gente....boh.....

Berto Schiena ha detto...

Keniaaaaa ma dove semo rivai da pianzer. ...