
GIOVANISSIMI SU PUPPARINI AD UN REMO

I GIOVANISSIMI SORTEGGERANNO LE BARCHE MARTEDI' 1 LUGLIO 2014 ALLE ORE 15.30 IN CANTIERE A MALAMOCCO
UOMINI SU GONDOLE A UN REMO
SECONDA BATTERIA
DONNE SU PUPPARINI A UN REMO
PRIMA BATTERIA
SECONDA BATTERIA




Se ci fosse stato Andrea bertoldini, Renato Busetto non sarebbe passato e avrebbe preso il ruolo di riserva. Fortuna. Bravo comunque.
RispondiEliminase bufalo gavesse vuo 40 ani, crea 33, ciaci 50 forse saria sta fora anca qualkedun'altro!!!...anca mia nona se gavesse vuo e rode....no??? discorsi par doman che no serve a niente se non a millantare crediti a fovore di qualcuno che per i suoi buoni motivi era assente! si parla di chi c'è e tenta di riuscire nelle cose per cui si è allenato. si tifa per la propria squadra non per gli avversari...o ti ze queo che ga scoperto l'acqua calda???
RispondiEliminaA Muran se vede chi che ga valor da solo chi che ga voga a muran ga avuo successo anca in coppia. No serve commentar chi che ghe gera e chi che no ghe gera, chi che ga voga e xe venio dentro va sempre onora e no demotivà. Bravo Renato e bravissimo anca a Giuliano. In bocca al lupo a tutti e do par domenega.
RispondiEliminadavide..ti parli proprio ti che ti ghe ga ditto strage per un anno al to poppier giuliano.sta sitto va....
RispondiElimina